Uncharted
Man Overboard
In 2013, Jimmy Spithill led a legendary America's Cup comeback. A decade later, he made Team USA SailGP contenders but was cut by new owners seeking a more "American" image. With no team and much to prove, Jimmy faces his next big challenge.
Blood in the Water
After his surprise dismissal, Jimmy Spithill leaves Team USA struggling with poor results and a capsize. He steps up as CEO of a new Team Italy, building a scrappy squad ready to challenge his former team in a fierce, high-stakes SailGP rivalry.