Uncoupled in Rio
A couple breaks up but is forced to live in the same flat together for financial reasons.
After being forced to share a cabin on a cruise, Caco and Camila fall for each other; when their marriage hits the seven-year itch, they end up calling it quits only to have to keep sharing the same flat due to financial issues.
On her first date with Roberto Carlos, Camila's car is towed away; as she becomes more involved with him, he becomes great friends with Caco.
Caco gets very upset when he sees Roberto Carlos wearing his favourite shirt that Camila gave to him; he does everything in his power to get the shirt back.