Underground
Driven by the dreams of a courageous blacksmith named Noah, a group of plantation slaves in the 1850s Georgia attempt a daring escape by travelling hundreds of miles via the Underground Railroad.
As a group of slaves plan to escape from his plantation, Tom Macon looks to enlist his abolitionist lawyer brother to manage his campaign to be Georgia's next US Senator.
With Rosalee and Noah on the run following her attack on their overseer, the fate of the other escapees depends on Cato. An escaped slave jeopardises the Hawkeses future.