Until I Kill You
This true crime drama shows how Delia Balmer survived a series of violent attacks by boyfriend John Sweeney, to pursue a traumatic journey to justice.
The first part of a four-part drama series based on real events. London, 1991 - out for a drink in a pub with her nursing colleagues, Delia Balmer meets carpenter John Sweeney.
Drama series based on extraordinary real events. Delia uses all her guile to escape Sweeney's violence, and Amsterdam police try to identify a body that might be linked to him.
Drama series based on extraordinary real events. Having barely escaped with her life, Delia lies in a critical condition in hospital as police search for the evasive Sweeney.
The final part of the drama series based on extraordinary real events. Delia testifies against Sweeney in court, but the trauma of the event causes leaves her angrier than ever.