Up Next: Greta Van Fleet
Growing up in small-town Michigan on a diet of blues standards and classic rock, the four members of Greta Van Fleet—brothers Sam (bass, keyboard), Jake (guitar) and Josh Kiszka (vocals), and long-time friend Daniel Wagner (drums)—bonded over a love of nature and noise. Their howling, driving rock songs are big enough to fill wide-open spaces and feel, rather remarkably, like they’re from another era, mirroring the electric energy of Led Zeppelin and Cream. Listen to their new single “When the Curtain Falls” and check back for our exclusive interview and short film.
Up Next: How We Became
In this exclusive short film, Michigan rockers Greta Van Fleet explain how forming a band helped them “find freedom”.
Jeremy Degan and Greta Van Fleet
Josh and Sam of Greta Van Fleet discuss their parents’ influential record collection and the future of rock.