Urmel
Urmel from the Ice
While Tiddleypom is teaching Pip, Shoehorn and Wawa some tongue twisters in the Animals' Academy, Toots becomes a victim of another of the Professor's experiments: she slips on the "Super Duper glue"
After a class where the Animals learned about Australia, Urmel plans to go "Down Under" by digging a hole there from Happening through the earth.
Happening is struck by a several earthquakes which become stronger and stronger and endanger the whole island and its existence. They are caused by the sneezes of a giant squid which lives under the sea.