V-Focus
Chiang Chih Heng (Melvin Sia), a former mercenary and owner of Krisis security consultancy, and Ting Ruo Chin (Huang Wei Ting), a tenacious tabloid journalist known as the "Variety Queen," are professional rivals with contrasting careers. When they unexpectedly become stranded together on a desert island while en route to a news event, their antagonistic relationship is put to the test. Forced into close proximity, they must navigate their conflicting personalities and professional boundaries. As they struggle to survive and find a way back to civilization, unexpected dynamics begin to emerge between the protective bodyguard and the relentless reporter. "V-Focus" is a 2016 Taiwanese drama directed by Hao Xin Xiang.