Valkyrie Drive
Mamori and Mirei are picked up by Meifon, who takes them to a small town run by Torino Kazumi. Charlotte learns about Meifon repeatedly stealing supplies from Welter.
Mirei, Mamori and Kasumi come across a girl named Nimi Minimi after running away from the castle.