Vanguard
In 1991, Jan runs Kinnevik from a farm in Luxembourg, battling rivals for Sweden's first ad-funded TV licence. As his leadership grows autocratic, a live interview with TV host Stina Dabrowski threatens to unravel his carefully built media empire.