Vanished With Beth Holloway
Activist Beth Holloway, whose teenage daughter went missing in Aruba in 2005, hosts this docu-reality series that examines disturbing crimes that remain unsolved. Families who have been victimized by the disappearances of loved ones and other unspeakable crimes turn to Holloway to help them through their difficult times and, possibly, find answers in their search for the truth. Holloway offers her unique insight and goes on location to introduce viewers to important facts and pivotal moments in each case.