Vanished
Alice Monroe's French holiday turns dangerous when boyfriend Tom Parker vanishes on a train to Arles, forcing her to uncover his past.
Rosefinch
Alice searches for her boyfriend Tom, uncovering secrets in his charity that make her question his past and what she thought she knew.
Limerence
Alice uncovers secrets about Tom as allies turn suspect; after a murder and a deadly chase, she fears he's caught in something darker.
Alice's doubts about Tom grow as she uncovers his secret ties; after a deadly encounter, she takes a new identity to learn the truth.
After escaping captivity, Alice faces dangerous secrets and shifting loyalties, unsure who to trust as she nears the truth.