Vet Essentials
Jenny Rudall takes an in-depth look at a range of common issues affecting horses, with expert veterinary insight and advice to help keep your horse fit and healthy.
Jenny Rudall gets advice from top vets on the care of the competition horse, including respiratory problems and tendon injuries. (S2, Ep 1/2)
Jenny Rudall finds out everything a horse owner should know about worming, with advice from top vets. (S2, Ep 2/2)