Viktor Delivers
Viktor, an opinionated service technician from Berlin, has to work with his son Mika. Together, they deliver electrical appliances and engage in wacky discussions with their customers about life's issues.
Viktor and Mika get involved in a marital squabble between Nora and Paul, a couple unable to cope with the combination of working from home and their young twins. It is therefore crucial that their expensive espresso machine produces coffee.
While delivering a fryer, Viktor and Mika become involved in a bizarre robbery. As they face a menacing situation and a young female perpetrator, fundamental generational conflicts come to light.
Viktor and Mika get caught up in AI chaos. In between a talking fridge and an overzealous Smart Home system, professional watchman Felix tells them that most jobs will soon cease to exist anyway.
Viktor is elated: he is going to meet Mika's girlfriend Ruby for the first time. She is a feisty aunt and reminds Viktor of his ex. This irritates Mika, because of course she doesn't look like his mother.