Virgin Territory
Lisa wants to wait for her wedding; Kyle hides his virginity from his friends; Mikaela is eager to lose her virginity; Dominique is too particular.
Meet David, who's about to go on his first date ever; Anike fears Julian is tired of waiting to have sex, and Anna celebrates her birthday with Alex by suggesting they have sex.