VIRTUALSAN - LOOKING
A TV anime featuring 30 VTubers including Mirai Akari, Siro, Nekomiya Hinata, Tsukino Mito, Tanaka Hime, and Suzuki Hina! In a creative collaboration Anno Hideaki, the six primary cast members will appear in Evangelion costumes. The theme song is composed by producer Nakata Yasutaka, sung by Kizuna Ai in the first six episodes, before being taken over for episodes seven through twelve by the main cast as the special VTuber unit dubbed "Virtual Real". An original 3DCG animated project with an omnibus format designed to put the personality and charm of VTubers on full display.
Join Mirai Akari, Cyber Girl Siro, Nekomiya Hinata, the duo from HIMEHINA, and Tsukino Mito as they're joined by their friends from the world of Virtual Youtubers for comedic hijinks.
The Legendary Medicine... I Feel Hot
First it was volcanic fire, and now it's arctic ice?! The Vtubers are in trouble again!
In this week's Kerin Slayer, Kerin finally encounters his beloved Elu, but things don't go quite as he planned.