Waiting For You
Xia Bai Lu (Cao Xi Wen), a 31-year-old mother, arrives in Beijing with her 5-year-old son He Tong Tong (Sun Qi Chao) searching for her missing husband He Wu Zhou (Fu Tian Jiao). Through her rental housing, she meets tutor Du Fen Fang (Liu Cheng Xia), and at her part-time job, encounters An He Ping (Wang Lan), who is He Wu Zhou's pregnant ex-wife. As Xia navigates Beijing's challenges, she unexpectedly befriends a contact at the clothing wholesale market and experiences surprising personal developments. When He Wu Zhou suddenly reappears, he reveals a series of dark secrets, having committed numerous crimes due to his gambling addiction that threaten multiple families. Despite these overwhelming obstacles, Xia's resilient spirit and determination inspire those around her, ultimately helping her take her first steps toward establishing her own business. "Waiting For You" is a 2015 Chinese drama series directed by Zhang Feng.