Waking the Dead
While burrowing in the crypt of a Catholic Church, workmen uncover the skeletal remains of a young man entombed in concrete. The squad set about to discover the identity of the corpse, which was curiously buried with the accoutrements of certain Catholic rituals, and a strange message in Braille.
The team continue to search for answers and in the process of questioning members of the congregation they uncover some long hidden family secrets. Also, Frankie discovers a possible biological link amongst the former parish priest, Father Stuart, and the first victim.