Washington Heights
JP plans a performance in the Heights and Jimmy tries out for a competitive baseball team. Meanwhile, animosity between Eliza and Reyna escalates until they meet at JP's show.
Ludwin leans on Frankie for support when his brother gets into trouble; Reyna makes a big decision; JP's mother wants him to pay the electric bill.