Watchmen
When masked vigilantes are treated as criminals by government agencies, some band together to start a mutiny while others aim to stop it before it yields chaos.
It's Summer and We're Running Out of Ice
Detective Angela Abar and Chief Judd Crawford investigate the attempted murder of a Tulsa police officer.
As Angela relives haunting memories of an attack on her family, she detains a mysterious man who claims responsibility for Tulsa's most recent murder; an original play is performed for an audience of one.
She Was Killed by Space Junk
Following a late-night visit from the senator who authored Masked Policing Legislation in Oklahoma, FBI agent Laurie Blake heads to Tulsa to take over the recent murder investigation; The Lord of the Manor receives a harshly worded letter.
Reclusive trillionaire Lady Trieu finally enters the stage with a mysterious offer; with Blake getting closer to the truth of her cover-up, Angela enlists Looking Glass for help; The Lord trains two new servants.
The origin story of Looking Glass is at last revealed, as is the truth behind the greatest hoax in American history; The Smartest Man in the World plots a daring escape.