We Are Jeni
Jeni Haynes creates hundreds of different personalities, or 'alters', to try to cope with the horrific abuse inflicted by her father. For years, no one believes her story - until Jeni and her alters resolve to get justice and bring her father to trial.
Jeni Haynes endures unimaginable abuse at the hands of her father. In response, her mind creates hundreds of different personalities - or alters - to help her survive. Years later, Jeni and her alters resolve to get justice.
Jeni Haynes and her multiple personalities, known as alters, are determined to get justice against her father for his horrific abuse. As they attempt to build a case, they must confront their darkest moments - before facing the monster in court.