We Never Learn: BOKUBEN
Genius and X Are Two Sides of the Same Coin
To receive a VIP recommendation for uni, high school student Nariyuki is ordered to tutor two classmates so they're accepted at their first-choice university.
A Fish Is to Water as a Genius Is to X
The academy's headmaster orders Nariyuki to tutor his friend and swimming prodigy, Uruka Takemoto, in order to save her scholarship.
The results of Nariyuki's tutoring are put to the test with the midterm exams; if the girls don't raise their grades, they'll get a new tutor; they want to keep Nariyuki as a tutor so they become even more resolved to study hard.
Fumino is determined to go on a diet after a sudden weight gain. Rizu's self-proclaimed rival, Sawako Sekijo, has the wrong idea that the reason Rizu has set her sights on humanities is because she's in love with Nariyuki.
As the girls' old tutor asks Nariyuki about what happened at camp, an eavesdropping Fumino hears telltale bits of their conversation.