Welcome Home
A visit to Hiromu's office leads to an awkward situation for shy househusband Masaki, but baby Hikari continues to be a soothing presence in their lives. At Christmastime, Hikari becomes fascinated with the star at the top of the tree.
Masaki gathers his courage and brings his family and friends with him to his hometown, but things get awkward when he's confronted by his cousin Kazuhiko.