Welcome to Japan, Ms. Elf!
Ever since Kitase Kazuhiro was a child, he's had exciting adventures in the mysterious other world he dreams about; while exploring ancient ruins with an elf girl he befriended, he is burnt by the breath of a magic dragon he encounters.
Good Morning, Ms. Elf
In his dreams, Kitase Kazuhiro visits a fantasy world where he adventures with an elf he's befriended named Marie; one day when he wakes, the girl he's only seen in his dreams is there beside him!
Have a Katsu-don, Ms. Elf
Kazuhiro and Marie enjoy a day in Japan; they theorise that they'll be able to return to Marie's world if they fall asleep together.
Kazuhiro and Marie live happily between a fantasy world and Japan; they venture to the scorching Ujah Peak ruins in search of magic stones.
Life in Japan continues to surprise and delight Marie; but when night comes, the ruins await her and Kazuhiro.
Kazuhiho and Marie devise a strategy to defeat the bandits and carry out a rescue mission; the cunning bandit leader has unexpected plans that may foil their efforts.
Kazuhiro and Marie focus on their plans to explore the labyrinth; Kaoruko invites them out to dinner.