When Time Stopped
Moon Joon Woo (Kim Hyun Joong), a lonely man with the extraordinary ability to stop time, rents a basement apartment from Kim Sun Ah (An Ji Hyun), a hardworking landlord struggling with her father's debt. Surprisingly, when Joon Woo freezes time, Sun Ah remains unaffected and can move freely. As they grow closer, Joon Woo begins to see his unique power differently, wondering if Sun Ah might help him understand the true meaning of time and connection. This is a 2018 Korean drama series, marking Kim Hyun Joong's comeback after "Inspiring Generation" in 2014.