White Sands
In the Danish tourist town of Hvide Sande, a young surfer is brutally murdered. A year later, the murder has still not been solved. Officer Helene and detective Thomas pretend to be a married couple in order to infiltrate the village.
As the brutal murder of a young surfer remains unsolved, the police send officers Helene and Thomas for an undercover search in a community that is not willing to talk to strangers about its hidden secrets.
Helene and Thomas find out that Sebastian had written in the guest book of the local museum. Wanting a sample of Ulrik's handwriting, Helene visits him, but finds more than she expected.