Wild Sky
Scan Australia's skies for volatile weather: cooling monsoon rains, wildfires sparked by lightning and wildlife adaptations.
North America
Experiencing the powerful phenomena roaming the skies above North America. Watching polar bears forage for food under the Northern Lights, capturing the cold path of Arctic winds and avoiding tornadoes with a family of prairie dogs.
Examining the Amazon rainforest's oxygen-breathing trees and meeting flamingos that thrive in the sun's scorching UV rays.