Wild Sri Lanka
Coast of Giants
The seas around Sri Lanka tell us much about how the island came to be providing the ancient roots of many of the species that roam the region today.
Many species unique to Sri Lanka live nowhere except its central highlands, but the cloud forests are threatened by the tea trade.