Without Sin
Psychological thriller. When we meet Stella Tomlinson, it's been three years since the murder of her teenage daughter Maisy, but the wound is as fresh as if it were yesterday.
Stella wrestles with whether to trust Charles or not and follow up Cleo's disappearance - at the same time, she tries to unearth who he really is.
Stella dives headfirst into finding out who really killed her daughter after a video shows a link amongst Maisy, Cleo, the McKellers and Jessie's boyfriend.
Stella comes to Charles convinced they're now on the right track, but Charles tells a stunned Stella to stop pushing as Teddy's life is now at risk.