Wolf Creek
Mick Taylor returns to wreak havoc in Wolf Creek. Except this time a victim fights back. The sole survivor of the massacre of her family, American college student Eve Thorogood vows to bring the killer to justice or die in the attempt.
Eve arrives in Opalville, a dusty sprawl of mines and the site of yet another suspicious disappearance. She follows her instincts down a mine shaft and into the dark past of a husband and wife whose daughter was abducted a few years back.
Eve follows the clue to Wolf Creek Crater where Mick has left her another and more revealing clue - a dog-eared, faded scrapbook containing the horrors of his childhood.