Wolf Like Me
As a widower, Gary struggles to connect with his 11-year-old daughter Emma; when he meets the mysterious Mary, it might be a sign that their universe is about to change, if Mary's dark secret doesn't tear them apart first.
After a near tragedy with Emma, Gary bumps into Mary again and shares his darkest moments as a father; when Mary disappears, Gary chases her and learns about her baggage.
Mary emerges from the basement to face a terrified Gary and tells him her full story and what really happened to her husband; Mary is convinced the universe is trying to tell them something, but Gary doesn't want to hear it.
Emma invites Mary over for dinner; Mary is terrified Gary will reveal her secret; Gary can't deny the connection Emma has formed with Mary.
Gary and Mary take off on a camping trip to break the news of Mary's secret to Emma; Mary discovers she is pregnant and fears what may be growing inside her.
During a weekend camping trip in the Australian outback, Gary and Mary prepare to tell Emma that Mary is a werewolf; when their car battery dies and the full moon approaches, Mary must run to protect her new family from the wolf within.