Written In The Stars
Three of the world's top astrologers match 12 single strangers into six couples, using only their birth charts. This sun-soaked social experiment will put astrology to the test to discover if the stars hold the answer to finding true love.
Star Matched
Twelve singles arrive in a beautiful villa. They're matched into six couples by three astrologers using only birth charts.
Star Crossed
As a storm descends on the villa, the astrologers attempt to keep their star matched couples on the path to love.
There's romance in the air for David and Kelly, but a defiant exit sends shockwaves through the villa, and the astrologers rethink their strategy.
While some couples get sexy, others hit the rocks. The astrologers send Callum and Jocelyn on a first date, but is it too late for Mattia and Ashley?
James upsets Sadie by sharing a bedroom secret, and David reduces Kelly to tears. Can the astrologers save their two most promising relationships?
A lunar event brings drama, emotion and upheaval to the house. As the "truth monster" runs riot, the astrologers attempt to turn chaos into harmony.