Wrong Man
Evaristo Salas: The Letter
16-year-old Evaristo Junior Salas is sent to prison for three decades for a crime he says he did not commit. A team comes together to investigate whether Salas was brought to justice or railroaded by the system.
Evaristo Salas: The Informant
Investigators Ira Todd and Joe Kennedy speak to the lead detective on the Salas case, who claims an informant implicated Evaristo, but when the informant comes forward, the team are shocked by what they learn.
Curtis Flowers is convicted of a quadruple murder; after 21 years of prosecutions, six trials, and questionable tactics by the State of Mississippi, one wonders if it is possible to determine Flowers' guilt or innocence.
A team of experts and an Idaho investigator examine Christopher Tapp's claim that he was coerced into falsely confessing to the brutal murder of Angie Dodge on June 13, 1996, in Idaho Falls, Idaho.
The investigative team looks for a killer on the loose, hoping to exonerate Christopher Tapp who is serving time. Then after two decades a surprise offer by the prosecution comes Tapp's way.