Years and Years
The Lyons family gathers in 2019, but as life accelerates forward, the future holds many surprises. Edith brings news from abroad that will change their lives forever.
As the world recovers, Stephen and Celeste face a very modern nightmare, Daniel fights to keep hold of Viktor, and Edith finally returns home, carrying a terrible secret with her.
Daniel uses his birthday party to reveal a dangerous plan. And as Viv Rook rises to power, the Lyons gather for a funeral. But Celeste is left to fight alone as Bethany’s obsession leads her into terrible danger.
Daniel embarks on a dangerous quest to bring Viktor home, while Celeste takes a terrible revenge on Stephen. And the General Election allows Viv Rook to set her sights on the ultimate prize: No. 10 Downing Street.
Viv Rook becomes Prime Minister, and while Edith investigates mysterious rumours, Rosie finds herself trapped in the system. Bethany changes herself forever, forcing Stephen to embark on a terrible alliance with an old enemy.
Viv Rook tightens her grip, and the Lyons fight back. But can one ordinary family hope to change the world? Edith risks everything on a desperate mission, Rosie takes radical action, but the final battle is to save Stephen’s life.