You Don't Know Gunma Yet
With Gusto in Gunma
Kamitsuki Nori transfers to a high school in Gunma; while riding the train, he remembers his friend Todoroki moved there in elementary school.
Stand, Attention, Bow
Kamitsuki arrives at his new high school, but does not find his classmates welcoming.