Young Justice: Invasion
Fireworks
Robin, Aqualad and Kid Flash infiltrate Cadmus, where they find the sixteen-year-old clone of Superman, Superboy.
Batman sends the team on their first mission, and they find themselves in the midst of a war between Bane and Kobra.