A charming animated series for pre-schoolers, featuring the adventures of all their favourite animals that they see in the zoo.
The Story Of Nelson The Elephant
Georgina the giraffe tells Lucy a story all about Nelson, a very noisy young elephant who refuses to give up the Umpa Jumpa Game until the other animals teach him how to compromise.
The Story Of Kevin The Crocodile
Victor tells the tale of Kevin, a crocodile who tries to become really mean and nasty, only to realise that it is much better to be himself when he struggles to be horrible.
Ribbit the frog tells the tale of Joey, a young kangaroo who cannot skip around until Ribbit gives him a very special pair of boots to help boost his confidence for the Junior Jump.
Lucy hears the tale of Snowbert, a lonely polar bear who makes friends with Sidney the seal, only to lose touch with his new pal when winter arrives.
Molly tells the tale of Henrietta, a hippo who runs away from home when teased by the other hippos for being hairy, only to make friends on a big adventure and return home a princess.
Giggles and Tickles love nothing more than to play lots of tricks on everyone, but the other animals decide to get their own back in style with the help of a laughing hyena.