Chueco Is Here
S1, E1: Juan is a widowed dad with three children; he was on the verge of ruin, but he inherits a fortune from his uncle, Giancarlo; in exchange, the family will have to take care of Chueco, a chimpanzee who has a big secret: he can talk.