Hopper Hears a Ewe; Gimme Goes Glam!
S1, E2: RoboGobo must rescue a flock of sheep from Mönkey Wrënch; when Gimme Pig takes over the Heads 'n Tails salon, Allie and Booster set aside their differences to rescue everyone.