Pacific Northworst
S1, E4: Business developer Matt and restaurant cook Mike think they have what it takes to survive being stranded in the wilderness. They talk a big game, but will they be able to prove that they possess both the brains and the brawn necessary for survival in the desolate, dense forests of the Pacific Northwest?