Arctic Void
When almost everyone vanishes from a tourist ship in the Arctic, fear becomes the master for the three who remain. Forced ashore and alone in the elements, the men deteriorate in body and mind with the clock now ticking on their survival. In the end, a dark truth emerges that forces them to ally or perish.