BlacKkKlansman
Ron Stallworth is the first African-American detective to serve in the Colorado Springs Police Department. Determined to make a name for himself, Stallworth bravely sets out on a dangerous mission: infiltrate and expose the Ku Klux Klan. The detective soon recruits a more seasoned colleague, Flip Zimmerman, into the undercover investigation of a lifetime. Together, they team up to take down the extremist hate group as the organization aims to sanitize its rhetoric to appeal to the mainstream.