Dan & Phil: Interactive Introverts
Dan and Phil present their new stage show - Interactive Introverts. Two internet dwelling, insecure nerds standing under the spotlight to give the people what they want: an epic interactive experience of rants, roasts, battles, stories and surprises that will make you laugh, cry, cringe and puts the audience in control like never before!