Every Body
The stories of three individuals who have moved from childhoods marked by shame, secrecy and non-consensual surgeries to thriving adulthoods. River Gallo, Alicia Roth Weigel and Sean Saifa Wall are leaders in a fast-growing global movement advocating for greater understanding of the intersex community and an end to unnecessary surgeries. Woven into the story is a stranger-than-fiction case of medical abuse, which helps explain the modern-day treatment of intersex people.