JessZilla
Jesselyn Silva, a 15-year-old girl from New Jersey, is a three-time national boxing champion. She has her sights set on becoming the best in boxing while her father, Pedro, navigates what it means to support his daughter’s dreams in an extremely dangerous sport. When Jess is on the cusp of making the Olympic team, she faces her toughest battle yet, a cancer diagnosis. JessZilla is a coming-of-age story about what it means to be a champion.