Meditation Park
Mina Shum directs an all-star cast - including Pei-Pei Cheng, Sandra Oh, Tzi Ma, and Don McKellar - in her latest feature, about a devoted wife and mother who is forced to reassess her reverence for her husband after she finds another woman's undergarment in his laundry.