O Poder da Amizade
A socially awkward band geek, Steven Turano, is planning on killing himself. However, when Clarence, the new quirky kid in school, befriends him, Steven's plans are sidetracked and he reaches beyond his comfort zone forming stronger relationships with his father, friends and teachers. The boys form an inseparable bond as Clarence finds creative ways to pull Steven out of his depression.