Pearl
Filmmaker Ti West returns with another chapter from the twisted world of X, in this astonishing follow-up to the year’s most acclaimed horror film. Trapped on her family’s isolated farm, Pearl must tend to her ailing father under the bitter and overbearing watch of her devout mother. Lusting for a glamorous life like she’s seen in the movies, Pearl’s ambitions, temptations, and repressions all collide, in the stunning, technicolor-inspired origin story of X’s iconic villain.