Ramona and Beezus
Ramona Quimby is a plucky youngster with an irrepressible sense of fun and mischief -- a fact that keeps her big sister, Beezus, on her toes. Ramona's vivid imagination and boundless energy serve her well when the two girls must help save their family's home on Klickitat Street.