Sting
Charlotte is a rebellious 12-year-old girl who finds a tiny spider in her rundown apartment building. She keeps it in a jar, but it soon starts to grow at a monstrous rate and develop an insatiable appetite for blood. As her neighbors begin to disappear, Charlotte and her family find themselves in a desperate fight for their lives against a ravenous arachnid with a taste for human flesh.