Swept Away
Imagine being shipwrecked on a beautiful island -- with someone you really can't stand. A young soldier (Adriano Giannini) is cast adrift on an island with his employer, a rich, self-centered woman who is used to having her own way. Cut off from society, he reverses their roles, stripping her of pride and vanity and controlling her completely. Until, that is, she falls in love with him.